ویری: سوپرلیگ باید آغاز شود؛ چرا یوفا پول باشگاه‌ها را مدیریت کند؟

ویری: سوپرلیگ باید آغاز شود؛ چرا یوفا پول باشگاه‌ها را مدیریت کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پس از سیل اول حملات به طرح سوپرلیگ که منجر به متوقف شدن این طرح شد، کم کم صداهای حامی آن نیز شنیده می شود.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید که طراح اصلی سوپرلیگ اروپا بود، مدعی بود که حملات به این طرح سازماندهی شده از جانب یوفا است چرا که این سازمان نمی خواهد انحصارطلبی خود را از دست بدهد. شدت حملات به طرح به حدی بود که تا کنون ده تا از دوازده باشگاه موسس مسابقات انصراف داده اند و فقط رئال مادرید و بارسلونا هنوز کناره گیری خود را اعلام نکرده اند.

حالا کریستین ویری بازیکن سابق فوتبال ایتالیا که حالا به عنوان مفسر تلویزیونی فعالیت می کند در کانال خود به نام "بوبو تی وی" در شبکه اجتماعی توییچ از طرح سوپرلیگ حمایت کرده و گفته است:" سوپرلیگ به زودی آغاز خواهد شد. باشگاه ها درآمدزایی می کنند، چرا یوفا باید پول انها را مدیریت کند؟ سوپرلیگ هنوز لغو نشده است چرا که فلورنتینو پرز هم تایید کرده است که هنوز هیچ باشگاهی به صورت رسمی قرارداد را لغو نکرده است."

به نظر می رسد که هر چند که طرح سوپرلیگ فعلا و موقتا متوقف شده اما هیچ بعید نیست که در آینده دوباره طرح هایی در این زمینه ارائه شوند.

4125