اینتر از ورشکستگی نجات پیدا کرد: وام 250 میلیون یورویی

اینتر از ورشکستگی نجات پیدا کرد: وام 250 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر رسما از سوپرلیگ انصراف داد اما به نظر می رسد که مشکلات مالی این باشگاه به زودی حل خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، نشریه "کوریره دلاسرا" گزارش داده است که استیون ژانگ مدیر باشگاه اینتر پنجشنبه در حالی به ایتالیا برگشت که توانسته مبلغ 250 میلیون یورو به حساب های باشگاه واریز کند. در حقیقت او توانسته از گروه سرمایه گذاری "اوکتری" در شیکاگو چنین وامی را برای نجات باشگاه ایتالیایی دریافت کند.

گروه سرمایه گذاری چینی سونینگ کنترل باشگاه اینتر را در دست دارد اما در حال حاضر ممکن است که این 250 میلیون یورو در دو حالت به حساب اینتر واریز شود: گزینه اول و محتمل این است که این مبلغ به حالت وام به صورت مستقیم بهشرکت سرمایه گذاری سونینگ رسیده باشد و این شرکت مجبور به بازپرداخت وام باشد و گزینه دیگر که غیرمحتمل است این است که شرکت "اوکتری" به سهامدار باشگاه اینتر تبدیل شود و بخشی از سهام  شرکت سونینگ را از گروه سرمایه گذاری " لیون راک" در هنگ کنگ خریده باشد.

ژانگ که حالا منتظر اولین قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا، 9 سال پس از شروع فعالیتش در نراتزوری هاست می تواند با این وام دوران جدیدی را آغاز کند و مشکل حقوق های معوقه بازیکنان و کادر فنی را هم حل کند. در حقیقت به زودی قسط فوریه حقوق ها به حساب بازیکنان واریز می شود و در ماه می نیز حقوق عقب افتاده نوامبر، دسامبر و مارس به حساب آنها ریخته می شود. در ماه ژوئن نیز حقوق آوریل و می پرداخت خواهد شد. بعد از آن نوبت برنامه ریزی برای فصل آینده خواهد بود.

4125