سوال روز/ آیا رفتار یحیی گل محمدی و وحید امیری در کنفرانس خبری حرفه ای بود؟

سوال روز/ آیا رفتار یحیی گل محمدی و وحید امیری در کنفرانس خبری حرفه ای بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- کاروان باشگاه پرسپولیس که این روزها مشغول برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند از شرایط مالی خود ناراضی هستند.

به گزارش فوتبالی، هفته پیش بود که جعفر سمیعی صراحتاً درخواست کرد تا کمک‌های دولتی به پرسپولیس تعلق بگیرد چون کم آورده و دیگر نمی‌تواند بیش از این از طریق اسپانسر و کارگزار برای تیمش درآمدزایی کند، مدیریت باشگاه برای دو برد ابتدایی تیم در آسیا پاداش داد اما برای برد سوم این پاداش به تعویق افتاد تا صدای بازیکنان این تیم نسبت به پاداش هایی که به قول آنها "یک پول توجیبی معمولی است" بالا بگیرد، ضمن اینکه بعد از سپری شدن دوسوم فصل، بیشتر بازیکنان 35 درصد از مبلغ قرارداد‌شان را دریافت کرده‌اند.

این مسائل باعث شد تا اعتراض کاروان قرمزها به کنفرانس خبری آنها در هندوستان برسد و مشکلات داخلی باشگاه را رسانه ای کنند، به هر حال وحید امیری و یحیی گل‌محمدی این مسأله را در نشست خبری قبل از بازی برگشت با گوا عنوان کردند تا از این تریبون به مدیران باشگاه‌شان اخطار بدهند.

بازیکنان پرسپولیس توقع دارند در شرایطی که در مرحله رفت لیگ قهرمانان و در شرایط سخت آب و هوایی و بازی‌های فشرده بهترین عملکرد را داشته‌اند باشگاه هم به تعهداتش عمل کند. مربیان هم در مصاحبه‌های‌شان به صورت مداوم این مسأله را عیان می‌کنند تا بلکه مدیران باشگاه تکانی به خود بدهند و برای پرداختی‌های بعدی به آنها کاری کنند.

به هر حال هر چه بود بعد از صحبت‌های امیری و گل‌محمدی در نشست خبری پنجشنبه‌شان همه آسیا فهمیدند نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها مشکل مالی دارد و بازیکنان و مربیان به جای تمرکز تمام و کمال روی بازی‌ها، حریفان‌شان و شرایط مسابقات درباره مشکلات داخلی باشگاه‌شان حرف می‌زنند.

7655