برنامه زنیت برای آزمون؛ پیشنهاد تمدید قرارداد در پایان فصل

برنامه زنیت برای آزمون؛ پیشنهاد تمدید قرارداد در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه زنیت به دنبال تمدید قرارداد مهاجم ایرانی‌اش است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرارداد فعلی سردار آزمون با زنیت تا 30 ژوئن 2022 (تیرماه سال آینده) اعتبار دارد، اخباری در رسانه‌های اروپایی درباره جدایی احتمالی آزمون از زنیت در تابستان امسال منتشر شده است.

از مدتها قبل از باشگاه سویای اسپانیا به عنوان مشتری جدید این بازیکن نام برده شده بود و هفته گذشته هم یک خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که دو باشگاه آتلانتا و رم به دنبال مهاجم ایرانی زنیت هستند.

در چنین شرایطی سایت sport24 خبری منتشر کرده که برای طرفداران ایرانی سردار خبر چندان جالبی محسوب نمی‌شود. اینکه زنیت به دنبال تمدید قرارداد آزمون است.

بر اساس گزارش این سایت، یکی از نزدیکان باشگاه زنیت خبر داده که مدیران این باشگاه در پایان فصل سراغ سردار آزمون و مدیر برنامه‌اش خواهند رفت تا آنها برای تمدید قرارداد مذاکره کنند.

اینکه چرا این اتفاق در این مقطع از فصل رخ نمی‌دهد، به سیاست باشگاه زنیت برمی‌گردد که نمی‌خواهند تمرکز مهاجم تیمشان را به هم بزنند و منتظر پایان فصل هستند تا با خیال راحت با سردار برای تمدید قرارداد صحبت کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید که سردار در پایان فصل چه تصمیم درباره آینده‌اش خواهد گرفت. آیا او ترجیح می‌دهد کماکان در زنیت و لیگ روسیه به فوتبالش ادامه دهد یا اینکه دنبال چالش جدیدی خواهد رفت. 

1984