نامه شارلوا برای بروژ؛ کاوه را قطعی می خواهیم

نامه شارلوا برای بروژ؛ کاوه را قطعی می خواهیم

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان این فصل لیگ برتر بلژیک، باشگاه ها در حال تعیین و تکلیف برای بازیکنانی هستند که به صورت قرضی در اختیار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از بازیکنان، کاوه رضایی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است که در دو فصل اخیر به صورت قرضی برای تیم شارلوا توپ زده است. در روزهای اخیر رسانه های بلژیک به این نکته اشاره کردند که کاوه رضایی با پایان مدت قرضی حضور در اردوی تیم شارلوا باید به تیم بروژ ملحق شود و ادامه ی قرارداد خود را با این تیم بلژیکی به پایان برساند. اما به نظر می رسد بروژ که در این فصل از لیگ برتر بلژیک با 76 امتیاز قهرمان شد بی میل نیست کاوه رضایی را به صورت قطعی به تیم های خواهان او بفروشد. در خبری که سایت فوتبال بلژیک منتشر کرده به این نکته اشاره داشته که باشگاه شارلوا در تلاش برای خرید قطعی کاوه رضایی است و در اینباره با باشگاه بروژ نامه نگاری کرده است. کاوه رضایی ابتدا مهاجم شارلوا بود و به دلیل درخششی که در ترکیب این تیم داشت مورد توجه بروژ قرار گرفت. بروژ در ازای 5 میلیون یورو کاوه رضایی را به خدمت گرفت اما مصدومیت و شاید هم عدم اعتماد کامل سرمربی وقت بروژ موجب شد تا کاوه رضایی درخشش خود را در تیم بروژ تکرار نکند اما او در بازگشت به تیم سابقش باز نشان داد که مهاجم توانمندی است و می تواند خواسته های فنی تیم در خط حمله را برآورده کند. با توجه به رضایت کادر فنی تیم شارلوا از کاوه رضایی بحث خرید قطعی کاوه رضایی از تیم بروژ وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که در ماه های آینده این مذاکره به چه صورت پیش خواهد رفت و آیا طرفین در خصوص نقل و انتقال دائمی این بازیکن ایرانی به تفاهم خواهند رسید یا نه. 

شارلوا در فصل جاری لیگ بلژیک به عنوان سیزدهمی رسید. تیمی که علی قلی زاده را هم در اختیار دارد. سایت فوتبال بلژیک در گزارشی که از وضعیت ایرانی های لیگ برتر بلژیک داشته به این نکته هم اشاره کرده که در فصل آینده علیرضا بیرانوند – علی قلی زاده و میلاد محمدی در تیم های فعلی خود توپ خواهند زد با این توضیح که علیرضا بیرانوند در عضویت باشگاه آنتورپ است و میلاد محمدی هم در باشگاه خنت توپ می زند. فصل آینده سومین فصل حضور میلاد محمدی در خنت خواهد بود و علیرضا بیرانوند هم دومین فصل حضور در آنتورپ را تجربه خواهد کرد.

7474