ابراهیموویچ پس از تمدید: ثابت کردم سن فقط یک عدد است!

ابراهیموویچ پس از تمدید: ثابت کردم سن فقط یک عدد است!

پایگاه خبری فوتبالی – زلاتان ابراهموویچ پس از تمدید رسمی قراردادش اعلام کرد میلان را خانه خودش می‌داند و نشان داده سن اهمیت ندارد.

به گزارش فوتبالی، ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی ۳۹ ساله میلان قراردادش با این تیم را پس از درخشش در جمع قرمز و مشکی‌پوشان تمدید کرد. او در جدیدترین گفت و گوی خود از این کار اعلام رضایت کرده و گفته مهم ‌ذهنیت است نه سن.

زلاتان پس از تمدید قراردادش به شبکه تلویزیونی میلان گفته: واکنش هواداران نسبت به این اتفاق؟ فکر می‌کنم مثبت خواهد بود. حتی اگر کسی در ابتدای بازگشتم به میلان شک داشت اما حالا نشان داده‌ام که سن اهمیتی ندارد. همه چیز مربوط به ذهنیت است. همیشه می‌خواستم پیشرفت کنم و بهترین کار را انجام دهم. تنها می‌خواهم از لحاظ جسمانی احساس خوبی داشته باشم و بتوانم کارهایی که می‌دانم چگونه انجام می‌شود را انجام دهم.

زلاتان در ادامه افزود: در تمرینات به همه کمک می‌کنم. این یک انگیزه است و به من آدرنالین می‌دهد تا بازیکنان جوان و رشدشان را ببینم. از روز اولی که رسیدم تا امروز این اتفاق رخ داده. رشد تک تک آن‌ها را دیده‌ام. همه مي‌خواهند بهترین کار را کنند. از نظر من آن‌ها فداکاری که باعث شد امروز در این جایگاه باشیم را یاد گرفتند.

1101