امکانات جدید هتل مسی: پخش موسیقی زیر آب!

امکانات جدید هتل مسی: پخش موسیقی زیر آب!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا تصمیم گرفت که امکانات هتل خود در منطقه ایبیزا در اسپانیا را بهبود ببخشد تا مهمانان بتوانند در حالی که در حال شنا در استخر در زیر آب هستند هم به موسیقی گوش بدهند.

به گزارش فوتبالی، ستاره بارسلونا سه هتل تحت عنوان هتل های زنجیره ای MiM Hotels تحت تملک خود دارد که سیتگس و مایورکا دیگر محل هایی هستند که مسی هتل هایی را در آن ها تاسیس کرده است.  

هتل های مسی در ایبیزا و مایورکا پس از کاهش شدت کرونا دوباره بازگشایی شده اند و برای جلب نظر مهمان ها امکاناتی هم به آنها اضافه شده اند. به طور مثال تغییرات در استخر یکی از مهمترین تغییراتی است که در هتل مسی در ایبیزا ایجاد شده است. سیستم صوتی استخر کاملا تقویت شده است و حتی از زیر آب نیز می توان صدای موسیقی را به وضوح شنید و از آن لذت برد.

هتل مسی در ایبیزا 52 اتاق دارد و حالا استخر آن نیز بسیار شیک است. قیمت اقامت در هر اتاق این هتل پیش از کرونا شبی 226 تا 525 پوند بود اما شاید به خاطر بازسازی ها این قیمت  ها افزایش پیدا کند. ستاره آرژانتینی معمولا خودش هم در زمان ریکاوری یا دوران نقاهت خود به این هتل 26 میلیون پوندی می رود.

4125