عکس؛ بستنی چوبی در دست اسطوره منچستریونایتد در حین ضبط کلیپ تبلیغاتی!

عکس؛ بستنی چوبی در دست اسطوره منچستریونایتد در حین ضبط کلیپ تبلیغاتی!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصویر جالبی از اریک کانتونا اسطوره منچستریونایتد منتشر شده است که در حین ضبط یک کلیپ تبلیغاتی برای یورو 2020، بستنی چوبی در دستش است و آن را آرام آرام می خورد و حتی بسته اش را هم در دستش گرفته و انگار منتظر پیدا کردن سطل زباله است تا از شر آن خلاص شود!

به گزارش فوتبالی، بازیکن 54 ساله اسبق تیم ملی فرانسه یکی از اسطوره های باشگاه منچستریونایتد به شمار می رود که  از آفتاب گرفتن در دمای 19 درجه لذت می برد و در کنارش  بستنی چوبی را در دستانش گرفته و آن را به آرامی می خورد. کانتونا تا کنون چندین بار در کلیپ های تبلیغاتی نایکی شامل کلیپ معروف مسابقه در قفس برای جام جهانی 2002 با ستارگانی همچون رونالدو، فیگو، روبرتو کارلوس و تیری آنری شرکت کرده است.

کانتونا اخیرا علیه برگزاری سوپرلیگ موضع گرفته بود و از هواداران یونایتد به خاطر موضع گیری در این باره تشکر کرده بود. البته کانتونا تنها ستاره مشهور حاضر در صحنه کلیپ تبلیغاتی نبود بلکه بارزی برنده جام جهانی و جک گریلیش بازیکن تیم ملی انگلیس و استون ویلا هم در این کلیپ تبلیغاتی حضور داشتند. گریلیش قبل از ضبط کلیپ از آرایشگران خواست تا موهایش را به خوبی اصلاح کنند تا برای ضبط کلیپ بهترین ظاهر ممکن را داشته باشد. انگلیس یکی از میزبان های یورو در تابستان پیش رو خواهد بود و ورزشگاه ومبلی برخی بازیها را میزبانی می کند.

4125