یک مشتری جدید برای آرسنال: موسس اپلیکیشن معروف

یک مشتری جدید برای آرسنال: موسس اپلیکیشن معروف

پایگاه خبری فوتبالی - "دنیل اک"، موسس اپلیکیشن معروف و محبوب "اسپاتیفای" در پی اعتراض هواداران آرسنال به عملکرد استن کرونکه مالک این باشگاه اعلام کرد که حاضر است تیم لندنی را بخرد.

به گزارش فوتبالی، مالک باشگاه آرسنال پس از پروژه ناکام سوپرلیگ به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. دنیل اک در توئیتی نوشته است:" وقتی در بچگی در حال رشد بودم، تا جایی که به یاد می آورم آرسنال را تشویق می کردم. اگر کرونکه دوست داشته باشد آرسنال را بخرد، حاضرم که کلاهم را به وسط رینگ بیاندازم."

هواداران آرسنال بیرون از استادیوم امارات در حین بازی مقابل اورتون اعتراضی عمومی داشتند و خواستار استعفای کرونکه شدند. اک، مدیر این اپلیکیشن معروف موسیقی  بیش از سه میلیارد پوند ثروت دارد و حالا از خرید باشگاه محبوبش استقبال کرده است. اک که اهل کشور سوئد است، در سال 2008 اپلکیشن "اسپاتیفای" را عرضه کرد که در حال حاضر ارزش برند این اپلیکیشن 58 میلیارد پوند تخمین زده می شود.

کرونکه میلیاردر 73 ساله آمریکایی در سال 2008 وارد هیئت مدیره آرسنال شد و سه سال بعد به سهامدار اصلی این باشگاه تبدیل شد. آرسنال در دوران مدیریت وی چهار جام حذفی برده اما اغلب در لیگ برتر ناکام بوده است. آنها حالا در رتبه نهم لیگ انگلیس هستند. پروژه سوپرلیگ می توانست آنها را نجات بدهد اما در نهایت آرسنال مثل سایر باشگاه های انگلیسی از این پروژه استعفا داد و از هواداران عذرخواهی کرد.

4125