جنگ دوستان صمیمی در تقابل لالیگایی

جنگ دوستان صمیمی در تقابل لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی- نتایج هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم، تقابل مجدد لالیگایی‌های سابق را تبدیل به یک بازی فوق‌العاده حساس کرده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که فولاد در نیمه اول بازی با النصر نمایش بسیار خوبی داشت، در نیمه دوم و روی یک اشتباه فردی گل اول را دریافت کرد و در ادامه بازی و در حالی که به دنبال جبران گل خورده بود، مقابل تجربه عبدالرزاق حمدالله کم آورد تا اولین شکست آسیایی‌اش را تجربه کرده باشد.

در دیگر بازی گروه D، السد به مانند بازی رفت مقابل الوحدات، حریف اردنی‌اش را شکست داد تا 7 امتیازی شود و جای فولاد را در گروهی بگیرد که النصر 8 امتیازی صدرنشین آن است.

نتایج امشب، اهمیت بازی برگشت فولاد و السد را دو چندان کرده و جواد نکونام و شاگردانش برای آنکه شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشند، باید هر طور شده از سد ژاوی و تیمش بگذرند.

در دیدار رفت دو تیم، فولاد تا دقایق آخر از حریف قطری‌اش پیش بود اما نهایتا تقابل نکونام و ژاوی در بازی رفت برنده‌ای نداشت ولی داستان بازی برگشت کاملا متفاوت است و نکونام برای آنکه بتواند به رسیدن به جمع 16 تیم پایانی فکر کند، باید هر طور شده دوست قدیمی‌اش را شکست دهد. 

1984