تمرینات سعید آقایی در شرایط قرنطینه

تمرینات سعید آقایی در شرایط قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ قرمزها که از همراهی پرسپولیس محروم شد، اکنون تمرینات اختصاصی خود را برای حفظ آمادگی‌اش دنبال می‌کند.

به گزارش فوتبالی،سعید آقایی که در آستانه سفر این تیم به هند با تست مثبت کرونا مواجه شد تا از لیست حذف شود، اکنون با دستوراتی که کادر فنی قرمزها برای او در نظر گرفته است تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال می کند، مدافع چپ پرسپولیس که پیش از دیدار با نساجی مازندران تست کرونایش منفی شده بود، در اتفاقی جنجالی در تست مجددی که برای اعزام به هند صورت گرفت با تست مثبت از همراهی تیم محروم شد.

سعید آقایی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در بازگشت تیم پرسپولیس به تهران از نظر بدنی آماده حضور در تمرینات گروهی باشد.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت شرایط سی تی اسکن این بازیکن به شکلی است که بعد از پشت سر گذاشتن دوره دو هفته‌ای نیز قادر به حضور در اردوی پرسپولیس نخواهد بود و به همین منظور تمرینات او که از سوی کادر فنی قرمزها در هند کاملا رصد می شود، در شرایط قرنطینه به صورت جدی دنبال می شود تا در بازگشت تیم بتواند حضور در تمرینات، اردو و همراهی قرمزها را در بازی های حساس این تیم داشته باشد.

کادر فنی پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از وحید امیری به عنوان مدافع چپ بهره بردند که به خوبی توانست جای سعید آقایی را پر کرده و در نتایج این تیم همچنان تاثیرگذار باشد.

فرشاد فرجی مدافع تازه به خدمت گرفته پرسپولیس که او هم به همراه سعید آقایی به کرونا مبتلا شده بود بعد از دو تست منفی امروز به کاروان پرسپولیس در گوا ملحق شد.

7655