رسمی؛ بازی رئال مادرید و چلسی لغو نمی‌شود

رسمی؛ بازی رئال مادرید و چلسی لغو نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته اجرایی یوفا امروز تشکیل جلسه داد و تصمیم گیری در مورد تنبیه دوازده باشگاهی که روز یکشنبه خود را به عنوان موسسان سوپرلیگ معرفی کردند، به آینده موکول شد.

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده است که  جلسه کمیته اجرایی یوفا امروز صبح برگزار شد. در این جلسه سویا و سن پترزبورگ جایگزین بیلبائو و دوبلین به عنوان میزبان های یورو 2021 شدند. در این جلسه قرار بود که در مورد تنبیه احتمالی دوازده باشگاه حاضر در پروژه سوپرلیگ نیز تصمیم گیری شود.

در این جلسه مقرر شد که تصمیم گیری در مورد تنبیه این دوازده باشگاه به آینده موکول شود و بدین ترتیب فعلا تنبیهی در اختیار دوازده تیم نخواهد بود. ناصر الخلیفی رئیس جدید اتحادیه باشگاه های اروپا در این جلسه سخنرانی کرد که الکساندر چفرین رئیس یوفا نیز از موضع وی حمایت کرد.

بدین ترتیب بر خلاف اخبار و شایعاتی که در روزهای اخیر مطرح شده بود خبری از اخراج رئال مادرید از چمپیونزلیگ در فصل جاری و لغو بازی رئال مادرید و چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود هر چند که شاید برای فصل آینده محرومیت هایی در نظر گرفته شود. در حال حاضر رئال مادرید و بارسلونا تنها تیم هایی هستند که از حضور در سوپرلیگ انصراف نداده اند اما یوفا از رئال و یوونتوس  به عنوان عوامل اصلی این طرح، عصبانی است و در جلسات آینده خود در نظر دارد که این دو تیم را از حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده محروم کند.

4125