واکنش زیدان به تهدیدهای رییس یوفا: این یک بحث بیهوده است

واکنش زیدان به تهدیدهای رییس یوفا: این یک بحث بیهوده است

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان مربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بتیس به سوالات پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، زیدان در مورد شرایط مصدومان تیمش همچون مندی، راموس، و مودریچ صحبت کرد:" مندی به بازی فردا نمی رسد اما امیدواریم که تا بازی سه شنبه مقابل چلسی آماده شود. راموس هنوز با ما نیست اما به چند تمرین دیگر نیاز دارد هر چند که روحیه بالایی دارد. کروس در لیست حضور نخواهد داشت اما مودریچ ریکاوری کرده و فردا بازی می کند. هازارد نیز فردا دوباره در لیست قرار می گیرد."

زیزو به صحبت های الکساندر چفرین رئیس یوفا که احتمال لغو بازی رئال و چلسی و حذف رئال مادرید از چمپیونزلیگ به خاطر ماجرای سوپرلیگ را رد نکرده بود هم واکنش نشان داد. سرمربی رئال مادرید گفت :" این یک بحث پوچ و بیهوده است. ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهیم کرد چرا که این حق ماست و در این بازی حضور خواهیم داشت. وارد این بحث ها نمی شوم اما می توانم بگویم که برای حضور در نیمه نهایی آماده خواهیم بود. آیا نگران هستیم که این قضایا باعث شود تا در لیگ قهرمانان اروپا علیه ما ناداوری صورت بگیرد؟ به هیچ وجه. یک بازی در لالیگا داریم و بعد از ان روی نیمه نهایی تمرکز خواهیم داشت. نگران نیستیم. داوری مثل همیشه خواهد بود و داور هم برای صلاح فوتبال تصمیم خواهد گرفت.

زیدان در مورد آینده خود هم صحبت کرد:" فعلا فقط روی امروز تمرکز دارم و به همین مسئله فکر می کنم. نمی دانم که در یک یا دو ماه دیگر چه اتفاقی رخ خواهد داد. سعی می کنیم فصل را خوب تمام کنیم و بعد از آن در مورد اینده صحبت می کنیم. در حال حاضر روی بازی فردا تمرکز داریم."

4125