علت تعویض مدافع لستر مشخص شد: روزه داری

علت تعویض مدافع لستر مشخص شد: روزه داری

پایگاه خبری فوتبالی - وسلی فوفانا ستاره لسترسیتی در پیروزی تیمش مقابل وست برومویچ پس از یک ساعت تعویض شد چرا که برای ماه رمضان روزه گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، مدافع 20 ساله فرانسوی در کنار جانی ایوانس و سویونجو در بازی شب گذشته تیمش در کینگ پاور در ترکیب اصلی قرار داشت اما در دقیقه 61 جای خود را به مارک آلبرایتون داد. برندن راجرز سرمربی لستر اعلام کرد که علت تعویض فوفانا این بوده که روزه گرفته و از زمان طلوع آفتاب چیزی ننوشیده و چیزی نخورده است.  فوفانا در مصاحبه با رادیو بی بی سی گفت:" او بازیکنی جوان است که به خاطر ماه رمضان چیزی نخورده بود. با این وجود همچنان سطح فوق العاده ای داشت و این مسئله بسیار فوق العاده است. او استعداد ویژه ای دارد و بازیکن بزرگی برای ماست."

اذان صبح روز پنجشنبه در ساعت 3:29 بامداد در شهر لستر گفته شد و زمان اذان مغروب نیز ساعت 20:19 بوده است یعنی 19 دقیقه بعد از شروع بازی. 

در حقیقت فوفانا در شبی که به لسترسیتی کمک کرد تا از سد ساوتهمپتون عبور کند و به فینال جام حذفی انگلیس برسد هم روزه بوده است. مدافع تیم زیر 21 سال فرانسه بدین ترتیب با وجود روزه داری نمایش بسیار خوبی را  در ترکیب لستر از خود ارائه داده است و اکثر هواداران  تیم انگلیسی از او در توئیتر تعریف کردند.

4125