خیز بزرگ مسی به سمت پی‌چی‌چی؛ بنزما اصلی ترین تعقیب کننده

خیز بزرگ مسی به سمت پی‌چی‌چی؛ بنزما اصلی ترین تعقیب کننده

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی کاپیتان بارسلونا با دبل در مقابل ختافه به رکورد 25 گل در لالیگا رسید و گام مهمی به سمت کسب جایزه پی چی چی برداشت تا برای یک بار دیگر آقای گلی لالیگا را از آن خود کند.

به گزارش فوتبالی، مسی با 25 گل بهترین گلزن حال حاضر لیگ اسپانیا است و می تواند برای هشتمین بار جایزه پی چی چی به عنوان بهترین گلزن فصل اسپانیا را کسب کند . البته کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید همچنان با 21 گل زده یک تهدید جدی برای لئو محسوب می شود. جرارد مورنو با 20 گل سوم است و لوئیز سوارز دوست قدیمی مسی نیز در رده چهارم است.

لئو در تمامی چهار فصل اخیر جایزه بهترین گلزن لیگ اسپانیا را کسب کرده است و امسال می تواند برای پنجمین بار پیاپی این جایزه را ببرد. لئو از سویی با احتساب بازی مقابل ختافه به هفتمین دبل فصل خود رسید.  مسی در مقابل ختافه در دقیقه هشتم گل اولش را زد که یکی از سریع ترین گلهایش در لالیگای امسال را به ثبت رساند. مسی البته در چمپیونزلیگ تجربه گلزنی در دقیقه پنجم بازی مقابل دیناموکیف را از روی نقطه پنالتی داشت.

مسی تا کنون 24 بار مقابل ختافه بازی کرده که پانزده بار دروازه این تیم را گشوده است.  این دوازدهمین فصلی است که مسی در لالیگا 25 گل یا بیشتر می زند. او مجموعا در این فصل 33 گل در کل تورنمنت ها به ثمر رسانده است.

4125