عکس؛ عصبانیت شدید کومان از مدافع بارسلونا؛ او را پس زد!

عکس؛ عصبانیت شدید کومان از مدافع بارسلونا؛ او را پس زد!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد با نتیجه 5 بر 2 ختافه را شکست دهد و برای رقبای خود در لالیگا خط و نشان بکشد و نشان دهد که همچنان در مسیر تلاش برای قهرمانی است و می‌خواهد پا به پای اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در کورس قهرمانی این فصل از رقابت های لالیگا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی یک حاشیه برای بارسلونا ایجاد شد و آن هم عصبانیت رونالد کومان از دست مدافع تیمش یعنی اسکار مینگوئزا بود به طوری که کومان در طول بازی شدیدا بر سر مینگوئزا فریاد می‌زد و به نظر می‌رسید که این مدافع، دستورات سرمربی خود را اجرا نمی‌کند. وقتی که مینگوئزا تعویض شد، به سمت کومان رفت تا با او دست بدهد اما کومان رفتاری توام با عصبانیت داشت و به نوعی مدافع بارسلونا را پس زد تا مشخص شود همچنان از دست او عصبانی است.

مینگوئزا مدافع جوانی است و تنها 21 سال دارد اما به نظر می‌رسد که رونالد کومان به شدت از دست او در این بازی عصبانی شده است و ممکن است علت تعویض او هم همین عصبانیت بوده باشد.

در هر صورت باید دید که آیا مینگوئزا باز هم در ترکیب بارسلونا قرار می‌گیرد یا اتفاقات دیگری پیرامون رونالد کومان و مدافع جوان بارسلونا رخ خواهد داد.

1470