عکس؛ تونل ختافه برای بارسلونا و خوش و بش با مسی

عکس؛ تونل ختافه برای بارسلونا و خوش و بش با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - طبق سنت اسپانیا، وقتی تیمی قهرمان یک جام می‌شود. در بازی بعدی خود، تیم رقیب برایش تونل می‌زند و بازیکنان قهرمان از میان تونل بازیکنان حریف عبور می‌کنند تا به نوعی بابت جامی که برده‌اند، تشویق شده باشند و رقیب به آن‌ها تبریک گفته باشد.

به گزارش فوتبالی، پیش از آغاز بازی بارسلونا و ختافه در این هفته از رقابت های لالیگا هم برای بارسلونا همین اتفاق افتاد چرا که بارسلونا در بازی قبلی خود در کوپا دل ری قهرمان شده بود و موفق شده بود اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و قهرمان رقابت های جام حذفی اسپانیا شود. بدین ترتیب بارسا به عنوان یک قهرمان پا به دیدار مقابل ختافه گذاشت و بازیکنان ختافه هم به رسم احترام برای بارسا تونل زدند و بازیکنان ختافه هم با لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا خوش و بش می‌کردند.

البته یک نکته‌ی جالبی که وجود داشت این بود که روی تیشرت های بازیکنان ختافه شعار هایی ضد سوپرلیگ نوشته شده بود و این در حالی بود که بارسلونا همچنان در سوپرلیگ حضور دارد و اعلام کرد که نمی‌خواهد از این پروژه بیرون بیاید چرا که این طرح راهی برای نجات فوتبال و اوضاع اقتصادی بحران زده بارسلوناست.

بارسا در این بازی با اختلافی قابل توجه به پیروزی رسید.

1470