عکس؛ واکنش بی‌نظیر اوبلاک و نجات دروازه؛ به سبک ماتریکس؟

عکس؛ واکنش بی‌نظیر اوبلاک و نجات دروازه؛ به سبک ماتریکس؟

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی اتلتیکو مادرید و هوئسکا که در نهایت با پیروزی دو بر صفر اتلتیکو مادرید به پایان رسید، یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکویی ها روی یک صحنه واکنش بی نظیری نشان داد که مورد توجه قرار گرفته است. او در حالی که بازیکنان هوئسکا از نزدیک دروازه اقدام به شوتزنی کردند، توپ را از روی خط دفع کردن و شیوه‌ی ایستادن و مشت کردن او بسیار جالب بود و به نوعی یک کلاس آموزشی برای دروازه بانان است.

به گزارش فوتبالی، یان اوبلاک بدون شک در حال حاضر یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست. او در بازی لالیگایی اتلتیکو مقابل هوئسکا که به خاطر رسیدن به هفته های پایانی لیگ اسپانیا بسیار هم حساس بود، روی یک صحنه ضربه‌ی بازیکن هوئسکا را از فاصله ای نزدیک دفع کرد تا توپ وارد دروازه نشود و اتلتیکو بتواند در این بازی کلین شیت کند. کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که او به سبک شخصیت فیلم معروف ماتریکس این توپ را دفع کرده است.

در واقع یان اوبلاک در این صحنه بسیار درخشان عمل کرد و نشان داد که در مسیر قهرمانی اتلتیکومادرید در لالیگا بسیار پر تلاش است.

باید دید که در ادامه‌ی کار، اتلتیکو مادرید و دروازه بان این تیم یان اوبلاک به چه شکل عمل می‌کنند و این تیم به قهرمانی خواهد رسید یا خیر.

1470