رونمایی از خلعتبری با چهره ای جدید (عکس)

رونمایی از خلعتبری با چهره ای جدید (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سپاهان امروز برای لحظاتی کوتاه به میدان آمد تا از چهره جدیدش مقابل نساجی رونمایی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سپاهان در دیداری حساس که حسابی هم به زحمت افتاد، موفق شد با تک گل راه دور احسان حاج صفی، از سد نساجی عبور کرده و در شرایطی که رقیبانش یعنی استقلال و پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند، به صدر جدول صعود کند.

در این بازی محرم نویدکیا در وقت های تلف شده نیمه دوم، محمد محبی را از زمین بازی بیرون کشید تا محمدرضا خلعتبری جایگزین او شود. خلعتبری در حالی در دقایق پایانی برای سپاهان به میدان آمد که شاید اگر مدیران اصفهانی در نقل و انتقالات زمستان با جدایی او موافقت می‌کردند، او امروز در همین استادیوم شهید وطنی روبروی سپاهان نویدکیا قرار می‌گرفت ولی به هر صورت جدایی این بازیکن شمالی شکل نگرفت تا او در اصفهان بماند و امروز برای لحظاتی هر چند کوتاه مقابل نساجی به میدان برود.
خلعتبری البته امروز با ظاهری جدید مقابل نساجی به میدان رفت. او با ریش های رنگ شده و ظاهری متفاوت به میدان آمد تا از سیمای جدیدش مقابل تیم نساجی رونمایی بکند. ظاهری که به نظر می رسد روی صورت او نیز نشسته است. ریش هایی که برای او و سپاهان خوش یمن بودند و آنها با یک بازی بیشتر، صدرنشین لیگ برتر هستند.

1470