اتلتیکو مادرید 2-0 هوئسکا؛ شاگردان سیمئونه کوتاه نمی‌آیند

اتلتیکو مادرید 2-0 هوئسکا؛ شاگردان سیمئونه کوتاه نمی‌آیند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید و هوئسکا به مصاف هم رفتند و این بازی در ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو مادرید برگزار می‌شد و در این بازی در نهایت این شاگردان سیمئونه بودند که موفق شدند با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی برسند و همچنان به صدرنشینی خود در لیگ فوتبال اسپانیا ادامه دهند.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب اتلتیکو مادرید با کسب سه امتیاز دیگر همچنان صدرنشین است و باید دید که چه زمانی خواهد لغزید تا رئال مادرید و بارسلونا بتوانند جایگاهی بالاتر از این تیم پیدا کنند.

گل های روخی بلانکو را در این بازی آنخل کورئا و کاراسکو به ثمر رساندند تا اوضاع برای اتلتیکو مادرید به خوبی پیش برود و شاگردان ال چولو سه امتیاز بازی را کسب کنند.

اکنون رئال مادرید و بارسلونا همچنان باید در تعقیب اتلتیکو مادرید باشند چرا که تیم سیمئونه صدرنشین است. اگر اتلتیکو بتواند تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان لالیگا خواهد شد. در این میان اتلتیکو مادرید یک بازی حساس مقابل بارسلونا خواهد داشت که این دیدار در مسیر تعیین قهرمان لالیگا بسیار حیاتی خواهد بود و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون این قضیه رخ خواهد داد.

1470