4+1 مسابقه فشرده طی 25 روز مقابل گل گهر

4+1 مسابقه فشرده طی 25 روز مقابل گل گهر

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان امیرقلعه نویی 5 مسابقه حساس را در اردیبهشت ماه پیش رو دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، هفته بیست و یکم رقاب های لیگ بیستم پس از چند روز وقفه که به دلیل حضور تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمده از ساعاتی دیگر با برگزاری سه مسابقه از سر گرفته می شود و روز آینده نیز یک بازی دیگر برگزار می شود و شاگردان امیرقلعه نویی در ورزشگاه قاسم سلیمانی از صنعت نفت آبادان میزبانی خواهند کرد.

این البته شروع کار آبی پوشان سیرجانی در اردیبهشت ماه خواهد بود که 5 مسابقه حساس پیش روی آنها قرار دارد. پس از نبرد با شاگردان سیروس پورموسوی در سیرجان، گل گهری ها روز هشتم اردیبهشت ماه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در خانه به مصاف پارس جنوبی جم می روند و سپس 17 ام ماه دیداری سخت را در اهواز مقابل فولاد خوزستان پیش رو خواهند داشت.

در نهایت مصاف با ذوب آهن در سیرجان و سپس سفر به مشهد برای مصاف با شاگردان مهدی رحمتی دو مسابقه دیگر آبی ها در دو تاریخ 22 ام و 27 ام اردیبهشت ماه خواهد بود تا بدین ترتیب یکی از فشرده ترین ماه های این تیم در لیگ بیستم و فصل جاری خاتمه پیدا کند.

شاگردان امیرقلعه نویی پس از اینکه در سال جدید موفق به کسب 6 امتیاز از دو مصاف برابر ماشین سازی و سپس پیکان شدند، این روزها با کسب 29 امتیاز از 19 مسابقه در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و با توجه به یک بازی عقب افتاده برابر فولادخوزستان که باید پیش از شروع سال جدید در چارچوب هفته هجدهم برگزار می شد، فرصت خوبی برای نزدیک تر شدن به تیم های صدرنشین نیز پیش روی آنها قرار دارد.

7474