عکس؛ تاب بازی رونالدو با نامزد و فرزندانش با لباس صورتی!

عکس؛ تاب بازی رونالدو با نامزد و فرزندانش با لباس صورتی!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو در این روز ها اگر چه از لحاظ فوتبال مورد انتقاد قرار گرفته و حال و روز خوشی درون زمین ندارد اما در کنار خانواده‌اش شامل نامزد و فرزندان، اوقات بسیار خوشی را سپری می‌کند و روز های دل انگیزی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، به تازگی جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو تصاویری را از خانواده رونالدو منتشر کرده که نشان می‌دهد آن‌ها روز خوشی را در حال تفریح با فرزندان خود سپری می‌کنند و رونالدو روی تاب نشسته و دخترش آلانا مارتینا هم در کنار اوست و با هم مشغول تاب بازی هستند. نامزد رونالدو و آن یکی دختر ستاره پرتغالی هم روی یک تاب دیگر نشسته‌اند.

همچنین لباس رونالدو در این تصویر توجهات را به خود جلب کرده است. رونالدو به نظر می‌رسد که تیپی زده که شناخته نشود تا بتواند اوقاتی را با خانواده‌اش به تفریح در پارک و تاب بازی مشغول شود رنگ لباس های رونالدو هم در نوع خود جالب است.

در هر صورت به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو در کنار خانواده‌ی خود شاداب است و خارج از بحث فوتبال و فشار هایی که این روز ها به او وارد می‌شود، زندگی آرام تری را تجربه می‌کند.

1470