بارسلونا رسما در سوپرلیگ ماند؛ یار واقعی رئال مادرید!

بارسلونا رسما در سوپرلیگ ماند؛ یار واقعی رئال مادرید!

پایگاه خبری فوتبالی - سوپرلیگ اروپا طرحی بود که فلورنتینو پرز به دنبال عملی کردن آن بود اما این طرح خیلی زود زمین خورد و تیم های انگلیسی و چند تیم دیگر از آن خارج شدند. بارسلونا از جمله باشگاه هایی بود که در این طرح حضور داشت و اکنون هم بیانیه‌ای رسمی داده که همچنان می‌خواهد در سوپرلیگ ادامه دهد و قصد خروج ندارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد اوضاع اقتصادی بارسلونا به قدری خراب است که سران این باشگاه مجبور شدند تصمیم به ماندن در سوپرلیگ بگیرند تا بتوانند این طرح را هر طور که شده عملی کنند. فلورنتینو پرز گفته بود که با روند فعلی بسیاری از باشگاه ها ورشکست خواهند شد و به نظر می‌رسد که بارسلونا هم به همین دلیل تصمیم گرفته تا در سوپرلیگ بماند و در کنار رئال مادرید و فلورنتینو پرز به طرح ادامه دهد تا به دنبال راهکار باشند.

در بیانیه‌ی رسمی باشگاه بارسلونا آمده است: بارسلونا با ایده برگزاری و افتتاح سوپر لیگ اروپا، به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و ورزشی فوتبال اروپا موافقت می‌کند این تصمیم بر اساس این عقیده اتخاذ شد که ادعای استعفا از شرکت در این طرح به عنوان یک باشگاه، در آینده اشتباهی‌ تاریخی قلمداد خواهد شد. ما به عنوان یک باشگاه ورزشی در کلاس جهانی ، از حرفه پیشگامان این باشگاه دفاع می کنیم که بخشی ضروری از هویت ما است!

1470