توضیحات دروازه‌بان برتر جهان در سال ۲۰۱۰ درباره آخرین وضعیتش؛ از امروز تمریناتم آغاز شد/ با کراپ الوند به توافق کامل رسیدم

توضیحات دروازه‌بان برتر جهان در سال ۲۰۱۰ درباره آخرین وضعیتش؛ از امروز تمریناتم آغاز شد/ با کراپ الوند به توافق کامل رسیدم

پایگاه خبری فوتبالی- مصطفی نظری دروازه بان نام آشنای فوتسال ایران پس از یک دوره غیبت از امروز به تمرینات کراپ الوند اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، مصطفی نظری بهترین دروازه بان فوتسال جهان در سال 2010 در گفت و گو با پایگاه خبری فوتبالی درباره آخرین وضعیت خود پس از دوری نسبتا طولانی از میادین صحبت کرد که این گفت و گو را در ادامه می خوانیم:

*آقای نظری مدتی است از شما خیلی خبری نیست و بازی نمی کنید. درباره دلیل غیبتتان توضیح دهید.

من ابتدای فصل قراردادی دوساله با باشگاه کراپ الوند ایرانیان داشتم و همه چیز به خوبی پیش می رفت تا اینکه من همان اوایل فصل دچار آسیب دیدگی شدم و نتوانستم به تیم کمک کنم. پس از آن یکسری اتفاقات و سو تفاهم هایی بین من و باشگاه به وجود آمد که به همین دلیل نتوانستم در کنار تیم باشم. هیچ مشکل فنی و اخلاقی وجود نداشت در واقع مشکل من و باشگاه از همان آسیب دیدگی من شروع شد و من مجبور شدم برای اینکه کارم را پیش ببرم شکایتی را علیه باشگاه کراپ الوند در کمیته تعیین وضعیت مطرح کنم که به تبع آن کش و قوسی ایجاد شد. پس از حدود دو ماه ما جلسه ای در کمیته تعیین وضعیت داشتیم که این جلسه خیلی خوب برگزار شد و توافق بسیار خوبی بین من و باشگاه صورت گرفت و سو تفاهم ها از بین رفت و من از امروز به تمرینات تیم برگشتم و امروز اولین جلسه تمرینی خودم را با تیم انجام دادم. اتفاقی که در کمیته تعیین وضعیت و در جلسه رخ داد اتفاق مثبتی بود و به نظرم برنده واقعی آن جلسه کمیته تعیین وضعیت بود که جا دارد از آقای نورشرق بابت زحمات و مدیریتشان تشکر کنم چرا که باعث شدند یک توافق خوب و کامل با وجود اختلاف نظرها به وجود آمد و از این بابت خوشحال هستم. در انتهای فصل هم در خدمت باشگاه کراپ الوند هستم تا مسیر قهرمانی را به خوبی طی کنیم.

*چه مدت است که از مسابقات دور هستید و آیا با توجه به دور بودنتان از مسابقات، در مدت غیبت، تمرین  خاصی داشتید تا از فرم ایده آل دور نشوید؟

حدودا 6 ماهی می شود که از مسابقات دور هستم. من سال گذشته در اندونزی بازی می کردم و امسال دیر به لیگ ایران اضافه شدم. مشکلی که برایم پیش آمد و مصدومیت بدهنگامم به من ضربه زد اما تمرینات انفرادی خودم را انجام دادم و امیدوارم بتوانم برای سال آینده بهتر و قوی تر کار کنم.

*آیا ما می توانیم در بازگشتتان دوباره از شما به عنوان بهترین دروازه بان فوتسال جهان یاد کنیم و دوباره به اوج برگردید؟

به هرحال شرایط سخت است و جوانان خوبی داریم که کار می کنند. من تجربیات زیادی دارم و تمریناتم را به روز کرده ام. همیشه در هر تیمی که بازی کردم همه تلاشم را کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم مخصوصا وقتی خارج از ایران بازی می کردم به عنوان یک ایرانی، بهترین عملکردم را ارائه دادم. همیشه در حال تلاش هستم و شرایط سنی ام به گونه ای است که فعلا می توانم بازی کنم و سعی می کنم سال آینده بهترین عملکردم را داشته باشم.

* قراردادتان با باشگاه کراپ الوند تا چه زمانی است؟

ما قراردادی دو ساله با باشگاه داریم و من سال آینده هم در خدمت این باشگاه خواهم بود. باید ببینیم صحبت های ما برای سال جدید به چه سمت و سویی می رود اما قرارداد دارم و به قراردادم پایبندم.

* در انتها وضعیت جدول لیگ برتر فوتسال را چطور ارزیابی می کنید و فکر می کنید چه تیمی در نهایت موفق خواهد بود؟

امسال با توجه به شیوه جدید برگزاری مسابقات کار سخت شده است. سن ایچ ساوه تیم بسیار خوب و جوانی است و صدر جدول است. به نظرم هر 6 تیم فعلی شانس قهرمانی دارند. قاعدتا مطابق معمول مس و گیتی پسند می توانند شانس قهرمانی داشته باشند. تیم کراپ الوند نیز مدعی است و فرش آرا نیز نتایج خوبی گرفته و سن ایچ نیز فوق العاده کار کرده است و به نظرم همگی شانس قهرمانی دارند.

4344