خوشحالی جالب گرت بیل؛ حس آزادی پس از رفتن مورینیو؟

خوشحالی جالب گرت بیل؛ حس آزادی پس از رفتن مورینیو؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو به تازگی از باشگاه تاتنهام اخراج شده است و دیگر سرمربی این تیم نیست. مورینیو پس از نتایج ضعیفی که در این باشگاه گرفت از سوی مدیریت کنار گذاشته شد و اکنون باید دید که چه گزینه‌هایی پیش روی مورینیو و همچنین پیش روی تاتنهام خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل بازیکنی بود که در تابستان گذشته به طور قرضی رئال مادرید را ترک کرد و راهی تاتنهام شد. در واقع ژوزه مورینیو می‌خواست او را در تاتنهام احیا کند و در همان اوایل کار به او اعتقاد داشت اما به مرور و با گذر زمان، دیگر گرت بیل تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شد و مورینیو کمتر به او بازی می‌داد به طوری که اختلافاتی هم میان این دو شکل گرفت.

در اولین بازی پس از اخراج ژوزه مورینیو، تاتنهام موفق شد با نتیجه 2 بر 1 ساوتهمپتن را شکست دهد و گرت بیل در این بازی برای تاتنهامی ها گلزنی کرد. بیل پس از این گل خوشحالی جالبی را از خود نشان داد و به نظر می‌رسید که او حس آزادی را به دست آورده است!

باید دید که ادامه روند گرت بیل در تاتنهام چگونه خواهد بود و او در تابستان آینده به رئال مادرید باز میگردد یا اتفاقات دیگری در این زمینه رخ خواهد داد.

1470