آلومینیوم یک - پیکان یک| دوئل بی نتیجه منصوریان و تارتار در اراک

آلومینیوم یک - پیکان یک| دوئل بی نتیجه منصوریان و تارتار در اراک

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر، باشگاه آلومینیوم در اراک میزبان تیم پیکان بود.

این دیدار تا دقیقه 61 با برتری یک بر صفر خودروسازان دنبال می شد اما شاگردان منصوریان با گل حامد پاکدل در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاندند و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آلومینیوم اراک مقابل پیکان 

حسین پورحمیدی، محمد ایران‌پوریان (73- اسماعیل شریفات)، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، حامد پاکدل، شاهین توکلی، پوریا آریا کیا، میثم مجیدی، معین عباسیان (73- سعید باقر پسند) ، مرتضی آقاخان (83- سیدمهدی حسینی)، علیرضا چراغعلی (83- امیر نوری)

ترکیب پیکان مقابل آلومینیوم اراک

علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز، میلاد شیخی، محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، ساسان فلاح، عزیز معبودی، مجید عبدی (67- اسماعیل بابایی) 

شرح گل

آلومینیوم اراک صفر – پیکان یک (دقیقه 43: محمد خدابنده لو): ارسال یک توپ پشت مدافعان با اشتباه توکلی و پورحمیدی همراه شد و سنگربان اراکی ها روی ابراهیم صالحی مرتکب خطای پنالتی شد که خدا بنده لو برخلاف جهت حرکت پورحمیدی، این ضربه را وارد دروازه کرد.

آلومینیوم اراک یک – پیکان یک (دقیقه 61: حامد پاکدل): پاس بسیار خوب معین عباسیان پشت مدافعین به آریاکیا رسید و این بازیکن پس از نفوذ به درون محوطه جریمه توسط مجید عیدی سرنگون شد که داور مسابقه یک ضربه پنالتی را به سود آلومینیوم اراک اعلام کرد. این ضربه را حامد پاکدل وارد دروازه علیرضا رضایی کرد تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

کارت زرد

شاهین توکلی (86)

7474