عکس؛ تکرار حرکت عجیب و غیر ورزشی طارمی توسط رونالدو!

عکس؛ تکرار حرکت عجیب و غیر ورزشی طارمی توسط رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در بازی میان یوونتوس و پارما که بیانکونری‌ها در نهایت موفق شدند با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی برسند، کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی نداشت و نتوانست آنطور که باید و شاید عمل کند و در امر گلزنی ناکام بود. او روی یک صحنه حرکت عجیبی انجام داد که کارت زرد داور را به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در بازی یووه مقابل پارما، روی یک صحنه به تصمیم داور معترض بود و پس از سوت داور مسابقه، محکم به زیر توپ زد و اصطلاحا توپ را به آسمان فرستاد! این حرکت غیر ورزشی به حساب می آید و جریمه به همراه دارد و داور مسابقه هم پس از این صحنه به کریستیانو رونالدو کارت زرد نشان داد.

جالب اینجاست که مهدی طارمی هم در بازی پورتو مقابل یوونتوس و مقابل چشمان کریستیانو رونالدو همین حرکت را انجام داده بود که منجر به گرفتن کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه و اخراج شده بود. اکنون کریس رونالدو هم همین حرکت را انجام داد و فقط کارت زرد گرفت و اولین کارتش در این مسابقه بود.

کشیدن زیر توپ، پس از سوت داور، حرکتی غیر ورزشی در فوتبال به حساب می‌آید و این حرکت همواره با کارت زرد داور همراه می‌شود و بازیکنان نباید این کار را انجام دهند.

1470