انتظاری: تماشای مسابقات این پرسپولیس لذت‌بخش است

انتظاری: تماشای مسابقات این پرسپولیس لذت‌بخش است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق سرخپوشان پایتخت گفت: پرسپولیس در هر مسابقه عملکرد خوبی دارد و تماشای بازی‌های این تیم لذت‌بخش است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «سهراب انتظاری» با اشاره به برتری دو بر یک سرخپوشان برابر گوای هند در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی خوب و زیبای را از پرسپولیس شاهد بودیم و تیم خیلی هوشمندانه بازی کرد تا توانست این پیروزی را کسب کند.

وی افزود: گوا تیم خوبی نشان داد و آنها ثابت کردند که سطح فوتبال هند پیشرفت کرده است. از نتایج قبلی گوا می‌شد انتظار داشت که بازی سختی در پیش است اما نتیجه لازم را از این مسابقه نیز کسب کردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در حال حاضر پرسپولیس حداکثر امتیاز را کسب کرده و فکر می کنم از همین ابتدا عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است.

انتظاری خاطرنشان کرد: یکی از نکات بارز این پرسپولیس این است که برای هر مسابقه برنامه ویژه‌ای دارد تا به برتری برسد و همین موضوع نکته مهمی محسوب می‌شود.

وی در مورد دیدار برگشت مقابل گوا نیز گفت: بازی برگشت به نظرم کمی سخت است اما به طور حتم پرسپولیس باز هم این حریف را شکست خواهد داد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس صعود سرخچوشان از گروه پنجم مسابقات تصریح خاطرنشان کرد: نتایج پرسپولیس گویای همه چیز است این تیم همواره در سال‌های اخیر مدعی بوده و امسال نیز عملکرد درخشانی داشته است. پرسپولیس با نتایج خوبی که از دور رفت مسابقات گرفته راه را برای صعود هموار کرده است.

7474