پایان حسرت پنج ساله رادو در آسیا/ گل محمدی مقابل گوا لک را نیمکت نشین می کند؟

پایان حسرت پنج ساله رادو در آسیا/ گل محمدی مقابل گوا لک را نیمکت نشین می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی-حامد لک که در بازی با تیم گوا هند یک خروج اشتباه داشت و البته در یک صحنه دیگر هم دروازه تیم پرسپولیس را با شجاعت نجات داد سوژه صحبت های سرمربی قرمزها در کنفرانس خبری امروز بود.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی برگشت پرسپولیس و گوای هند با صحبت درباره گلی که تیمش در بازی رفت دریافت کرد، اشاره کوچکی هم به ضعف حامد لک در خروج از دروازه داشت و البته پس از صحبت با داود فنایی قصد دارد روی این مسئله کار کند.

او به طور کلی از عملکرد حامد لک در دیدارهای گذشته راضی است اما باید دید آیا در بازی فردا شب مقابل میزبان حامد لک را نیمکت نشین می کند تا به رادوشوویچ دروازه بان دوم قرمزها میدان دهد یا ترجیح می دهد باز هم به همین دروازه‌بان اعتماد کند.

پرسپولیس در سه بازی قبلی خود دو گل دریافت کرده و البته چند بار هم لک و مدافعان پرسپولیس مانع از فروپاشی دروازه تیم‌شان شدند. با این حال گل محمدی که می داند در دور برگشت بازی ها به مراتب سنگین تر و بازیکنان خسته تر می شوند، انتظارات بیشتری از دروازه‌بان و مردان دفاعی تیمش دارد.

از اردوی پرسپولیس در هندوستان خبر می رسد که یحیی در بازی جمعه شب مقابل گوا قصد دارد به چند مهره اصلی خود استراحت دهد تا در دو بازی سنگین تر مقابل الریان و الوحده با آمادگی بیشتری به میدان بروند، به همین دلیل شنیده می شود با توجه به صحبت های مطرح شده سرمربی قرمزها در کنفرانس خبری پیش از بازی، یکی از بازیکنانی که احتمال دارد در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان برود گلز دوم و کروات این تیم بوژیدار رادوشوویچ است که فرصت این را داشته باشد تا اولین بازی آسیایی خود را برای این تیم انجام دهد.

بوژیدار رادوشوویچ، باسابقه ترین خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس، در لیگ قهرمانان آسیا هیچگاه فرصت نقش آفرینی را پیدا نکرده است. در سال های 2017، 2018 و 2019علیرضا بیرانوند در تمام بازی ها سنگربان سرخپوشان بود و در سال 2020 و 2021 تا به اینجای کار نیز حامد لک دیگر دروازه بان ایرانی قرمزها به ترکیب اصلی رسید تا حسرت پنج ساله رادو ادامه پیدا کند.

رادو امیدوار است در این دوره از مسابقات این حسرت پایان یابد تا بتواند برای پرسپولیس به میدان برود.

7655