رونمایی رسمی از لباس دوم جدید تیم ملی ایتالیا

رونمایی رسمی از لباس دوم جدید تیم ملی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی – از لباس دوم جدید تیم ملی ایتالیا برای سال جدید رسما رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بسیاری از تیم‌ها با همان لباس سال‌های قبل قصد دارند وارد مسابقات یورو شوند اما ایتالیا از لباس دوم جدیدش برای ۲۰۲۱ رونمایی کرد.

سایت فوتبال ایتالیا نوشته لباس دوم جدید ایتالیا با نماد سازی شور، غرور و هویت ایتالیا طراحی شده. لباسی که با رنگ سفید طراحی شده اما در آن از رنگ‌های پرچم ایتالیا هم استفاده شده است.

یکی از مدیران پوما گفته: این لباس، طراحی لباس‌های قدیمی را بخاطر می‌آورد. هدف ما خلق لباسی پیشگامانه با انرژی فراوان بود. این لباس غرور ایتالیا را جشن می‌گیرد و منبع الهامی برای بازیکنان است تا در مسابقات یوروی پیش رو دستاوردهایی بزرگ داشته باشند. می‌خواهیم فراتر از مرزها پیش برویم و این تازه ابتدای راه مشتاقانه مدیریت جدید در پوما است.

در این لباس از رنگ آبی در یقه‌ها و سرآستین استفاده شده و یک خط قرمز از چپ لباس و یک خط سبز از سمت راست لباس تداعی کنند پرچم ایتالیا در قسمت جلو هستند که روی آن نام ایتالیا نوشته شده.

گفتنی است احتمالا این یکی از آخرین همکاری‌های ایتالیا با کمپانی پوما است زیرا قرارداد این شرکت با فدراسیون تمام شده و احتمالا ایتالیا از سال ۲۰۲۲ با آدیداس همکاری خواهد داشت.

1101