شمسایی: معلوم نیست بازی کنم/ از حرفم در مورد پاداش بانوان سوءبرداشت شد

شمسایی: معلوم نیست بازی کنم/ از حرفم در مورد پاداش بانوان سوءبرداشت شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بازی این تیم نیز یکی از چهار بازی دشوار باقی مانده آنها برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد بازی تیمش با کراپ الوند گفت: این هم یک بازی خیلی حساس دیگر برای ماست. کراپ تیمی است که مثل ما در روزهایی بازیکن مصدوم داشته و در این بازی محکوم به برد است. رضا لک سرمربی این تیم از دوستان خوب من است اما امیدوارم مثل هفته قبل این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 شمسایی در مورد اینکه آیا مقابل کراپ به میدان می‌رود یا نه، اذعان داشت: هنوز معلوم نیست بازی کنم چرا که بعد از بازی با مس سونگون وضعیت بازیکنان ما مشخص نیست. حسن‌زاده، شفیعی و عباسی مصدومیت هایی دارند که معلوم نیست به این بازی برسند یا نه اما اگر لازم باشد شاید برای دقایقی به میدان رفتم.

 سرمربی گیتی پسند در مورد اظهارات اخیرش در مورد پاداش تیم فوتسال بانوان تاکید کرد: زمانی که در کمیته فنی بودم شرایطی داشتم که خیلی زیاد از فوتسال بانوان حمایت کردم. ارزش کار بانوان با این امکانات کم در ایران بسیار بالاست اما از حرفهای من در مورد پاداش سوء برداشت شد. من گفتم وقتی کسی سه سال پاداش را نداده و فدراسیون جدید در کمتر از ۵۰ روز این پاداش را می دهد باید از آنها تشکر کرد و این قهرمانی در زمان فدراسیون دیگری رقم خورده و پاداش را کس دیگری داده است. من حرفم همین بود و به هیچ عنوان ارزش کار ملی پوشان را پایین نمی آورم و آنها من را در کنار خودشان بدانند.

7474