زندگی متفاوت بیرانوند در بلژیک

زندگی متفاوت بیرانوند در بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه جام جم با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم آنتورپ را برایتان انتخاب کردیم. او حرفهای جالبی درباره زندگی متفاوتش در بلژیک زده است:

  • اینجا ما 7 صبح خودمان را به باشگاه معرفی می‌کنیم. ساعت 4-3 بعد از ظهر هم به خانه برمی‌گردیم. دقیقا مثل کارمندها هستیم. در ایران معمولا بازیکنان دو ساعت در اختیار باشگاه هستند و بعد به خانه می‌روند. اینجا ولی ما ساعت 7 باید در باشگاه باشیم. صبحانه را با هم می‌خوریم. تا ساعت 10 کارهای فیزیوتراپی، بدنسازی، ماساژ و.. را انجام می‌دهیم. ساعت 11.30 تمرین شروع می‌شود و ساعت 12.30 به پایان می‌رسد. بعد از آن حدود یک ساعت سونا، جکوزی و دوش و.. داریم. ساعت 1.30 ناهار می‌خوریم. از ساعت 2.30 به بعد آزاد هستیم به خانه برویم ولی خیلی وقت‌ها بچه‌ها می‌مانند تا کار اضافه کنند. بعضی‌ها پیش دکتر یا فیزیوتراپ می‌روند. بعضی‌ها به سالن می‌روند و وزنه می‌زنند.
  • روزهای اولی که به آنتورپ آمدم، واقعا کار برایم سخت بود. عضلاتم دیوانه شده بود. نمی‌توانستم از شدت بدن درد راه بروم. هیچ‌وقت در این سطح تمرین نداشتم. اصلا عادت نداشتم از صبح زود به باشگاه بیایم. 
  • الان در گینس بزرگترین قورباغه را هم ثبت کرده‌اند ولی یک نفر نیامد رکورد پرتاب‌های من را بگیرد!(خنده)  

    1984