زیدان پس از برد: دفاع صحیح کلید اصلی است

زیدان پس از برد: دفاع صحیح کلید اصلی است

پایگاه خبری فوتبالی – زین الدین زیدان پس از برد شب گذشته مقابل کادیز به تمجید از بنزما پرداخت و درست دفاع کردن را کلید اصلی برد دانست.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رئال مادرید در چهارچوب رقابت‌های لالیگا به مصاف کادیز رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. در این دیدار که به میزبانی کادیزی‌ها برگزار شد بنزما ۲ گل زد و اودریوزولا هم یک گل دیگر تا با این ۳ گل که از دقیقه ۳۰ تا ۴۰ به ثمر رسید کار کادیز تمام شود. سرمربی سفید پوشان صحیح دفاع کردن را یک عامل بسیار مهم دانسته.

زیدان پس از پایان بازی مقابل کادیز به خبرنگاران گفته: مهم ترین مسئله برای ما این بود که چگونه آماده باشیم و بدانیم چگونه دفاع کنیم. امروز بسیار عالی دفاع کردیم. از نظر من این کلید اصلی است. گلزنی بنزما؟ نه تنها بابت گلزنی بلکه بابت کاری که انجام می‌دهد راضی هستم. خوشحالم که عملکرد او را می‌بینم. از حضور او لذت می‌بریم و امیدواریم برای مدت زیادی از حضورش لذت ببریم.

زیدان در ادامه درباره غیبت مودریچ گفت: غیبت طولانی او و مشکلی جدید؟ او از ناحیه کمر دچار مشکل شده اما فکر می‌کنم مشکل کوچکی است. امیدوارم که او به زودی پیش ما برگردد.

1101