عکسی جالب؛ پرواز بی‌فایده دروازه‌بان کادیز مقابل بنزما

عکسی جالب؛ پرواز بی‌فایده دروازه‌بان کادیز مقابل بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید در بازی این تیم مقابل کادیز عملکرد خوبی داشت به طوری که در نیمه‌ی اول این دیدار موفق شد دو گل مقابل این تیم به ثمر برساند که گل اول او از روی نقطه‌ی پنالتی بود اما گل دومش با ضربه‌ی سر به ثمر رسید که تصویری جالب روی آن به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما از زمانی که کریستیانو رونالدو از رئال مادرید رفته است، تبدیل به مرد اول خط حمله‌ی مادریدی ها شده است و سعی کرده که این نقش را به بهترین شکل ممکن ایفا کند. بنزما در این فصل می‌توان گفت یکی از بهترین بازیکنان و شاید بهترین بازیکن رئال مادرید بوده است که در بازی های حساسی مثل ال کلاسیکو خودی نشان داده و درخشیده است.

کریم بنزما در بازی مقابل کادیز، گل دوم خود را با ضربه‌ی سر به ثمر رساند و پس از سانتر کاسمیرو توپ به او رسید و بنزما هم دروازه‌ی خالی را با ضربه‌ی سر باز کرد. در این صحنه، لدسما دروازه بان کادیز هر چقدر توانست به بدن خودش کش آورد اما در نهایت به توپ نرسید و قابی جالب از پرواز او روی این صحنه به ثبت رسید. پرش و پروازی که البته بی فایده بود و در نهایت کریم بنزما موفق شد دروازه را باز کند.

1470