آستون ویلا 1-2 منچسترسیتی؛ سیتیزن‌ها یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شدند

آستون ویلا 1-2 منچسترسیتی؛ سیتیزن‌ها یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شدند

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان گواردیولا در یک بازی خشن در برابر آستون ویلا به پیروزی رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلستان، دو تیم منچسترسیتی و آستون ویلا از ساعت 23:45 در ویلا پارک به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان گذاشتند که در دیدارهای گذشته خود، با شکست مواجه شده بودند. سیتی در برابر لیدز یونایتد شکست خورد و آستون ویلا مقابل لیورپول مغلوب شد. 

در دقیقه 1 نیمه اول، جان مک‌گین با پاس اولی واتکینز دروازه ادرسون را گشود تا در همان ابتدا یک شوک به پپ گواردیولا وارد شود. بعد از آن سیتی موفق شد در دقیقه 22 توسط فیل فودن پدیده جوان خود به گل تساوی برسد. در دقیقه 40 نیز رودری حساب کار را 2-1 به سود میزبان کرد. در دقیقه 44 داور پس از بررسی صحنه، جان استونز را از زمین بازی اخراج کرد و نیمه اول با حساب 2-1 به سود سیتی به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاهد بازی متعادل تری از سوی هر دو تیم بودیم. ابتدا کمی آستون ویلا بهتر بود، اما پس از آن سیتی توپ را در میانه میدان به چرخش در آورد. در دقیقه 57، متی کش مدافع میزبان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا هر دو تیم یک اخراجی در این بازی داشته باشند. این دیدار در نهایت با نتیجه 2-1 به نفع منچسترسیتی به پایان رسید. 

4416