حامد مومنی از فدراسیون فوتبال جدا نشده است/ احتمالا رییس یک دپارتمان می شود

حامد مومنی از فدراسیون فوتبال جدا نشده است/ احتمالا رییس یک دپارتمان می شود

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه امروز یکی از خبرگزاری ها خبر داده بود، حامد مومنی از فدراسیون فوتبال جدا شده است، اما این خبر درست نیست.

به گزارش فوتبالی، دیروز یکی از خبرگزاری ها با تیتر "جدایی سوال برانگیز عضو قدیمی امور بین الملل فدراسیون فوتبال" از عزیزی خادم انتقاد کرده بود. 

در این خبر آمده بود:" که حامد مومنی، کارمند کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال از این کمیته جدا شد. مومنی حدود 15 سال در بخش روابط بین الملل فدراسیون فعالیت داشت و مسئولیت برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی جام جهانی و ..در ایران برعهده وی بود. " خبرگزاری ایلنا در ادامه نوشته است که هنوز مشخص نیست دلیل جابجایی سوال برانگیز مومنی چه بوده اما شهاب عزیزی خادم،رئیس فدارسیون فوتبال در دوران تبلیغات انتخاباتی بارها و بارها بر بهره‌مندی از نخبگان تاکید کرده بود."

آنطور که شنیده شده عزیزی خادم رییس جدید فدراسیون فوتبال در راستای اعتماد و استفاده از نخبگان فدراسیون فوتبال و اعتماد به جوانان که در برنامه های پیش از انتخاباتش هم اعلام کرده بود، قرار است مومنی را ارتقای شغلی دهد و احتمالا به زودی حامد مومنی، رییس یکی از دپارتمان های فدراسیون فوتبال خواهد شد.

1111