رکورد هجومی استقلال در شب باخت به الدحیل

رکورد هجومی استقلال در شب باخت به الدحیل

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال علیرغم باخت به الدحیل، به آمار خوبش در گلزنی ادامه داد تا نشان دهد هر چند خط دفاعی اش مشکل دارد اما خط حمله اش، عالی عمل می کند. 

به گزارش فوتبالی، در شبی که اشتباهات دفاعی استقلال باعث ثبت اولین شکست این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان شد، آبی‌ها در فاز هجومی به مانند دو بازی قبلی نمایش قابل قبولی داشتند و سه گل به الدحیل زدند تا آمار قابل توجه 11 گل زده در سه بازی را ثبت کرده باشند. آماری که باعث شده استقلال در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صاحب بهترین خط حمله بین تیمهای ایرانی در ادوار این تورنمنت شود. استقلال امشب در شرایطی اولین شکست تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد که مقابل یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته بود. بازی بعدی استقلال و الدحیل یک بازی سراسر انتقامی است که می‌تواند جذاب‌تر از این بازی هم باشد. 

استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا بهترین خط حمله فصل اخیر لیگ قهرمانان را هم در اختیار دارد و الهلال به واسطه 3 گلی که تا دقیقه 80 بازی با استقلال دوشنبه به ثمر رسانده، با 7 گل زده دومین خط حمله برتر این تورنمنت است و پرسپولیس با 6 گل زده در رده سوم قرار دارد.

1984