یوونتوس 3-1 پارما؛ پیروزی بیانکونری‌ها در شب عجیب رونالدو

یوونتوس 3-1 پارما؛ پیروزی بیانکونری‌ها در شب عجیب رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و پارما در این هفته از رقابت های سری آ به مصاف هم رفتند و در نهایت این یوونتوس بود که موفق شد با نتیجه‌ی 3 بر 1 به پیروزی برسد و سه امتیاز را به دست بیاورد تا در مسیر کسب سهمیه باشد و جایگاه خود را محکم تر کند. یووه شانس بسیار اندکی برای قهرمانی دارد و باید گفت که دیگر قهرمان نمی‌شود اما برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد عجیب و غریبی داشت و روی گلی که یووه خورد تا حدودی مقصر بود چرا که در دیوار دفاعی حضور داشت اما نپرید و توپ از بالای سر او رد شد. گل های یووه را در ادامه‌ی کار در این بازی ساندرو (2 بار) و دی لیخت به ثمر رساندند تا بیانکونری‌ها بازنده از زمین مسابقه بیرون نروند.

کریستیانو رونالدو در نیمه ی دوم این دیدار یک موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما نتوانست دروازه را باز کند تا شب عجیبی را سپری کرده باشد و اوضاع برای او مناسب نباشد.

باید دید که در هفته‌های آینده یوونتوس چه نتایجی خواهد گرفت و اوضاع برای کریستیانو رونالدو در این باشگاه چگونه خواهد بود و آیا پیرلو اصلا در یووه ابقا می‌شود یا اخراجش نزدیک است.

1470