کیمیش: رئال مادرید می‌تواند مقصد خوبی برای آلابا باشد

کیمیش: رئال مادرید می‌تواند مقصد خوبی برای آلابا باشد

پایگاه خبری فوتبالی - یاشوا کیمیش ستاره آلمانی بایرن مونیخ از انتقال احتمالی داوید آلابا مدافع اتریشی این باشگاه به رئال مادرید گفت و مدعی است که رئال مادرید مقصد خوبی برای هم تیمی‌اش باشد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد داوید آلابا بیست و هشت ساله در انتها فصل به پایان می‌رسد و او نیز به طور رسمی اعلام کرد که بعد از اتمام قراردادش دیگر در این باشگاه بازی نخواهد کرد. رئال مادرید در چند وقت گذشته یکی از مشتریان پر و پا قرص او بوده و حتی روز چهارشنبه نیز اخباری مبنی بر توافق او با لوس بلانکوس به گوش ‌می‌رسید. 

به نقل از سایت گل، یاشوا کیمیش یکی از کاپیتان‌های بایرن مونیخ، در این باره به اسکای اسپورت آلمان گفت: "داوید تمامی جام‌ها را چند بار برنده شده است. او 2 بار موفق به فتح 3 گانه و یک بار نیز 6 جام را در یک سال کسب کرده است. وقتی شما در بایرن مونیخ بازی می‌کنید، باشگاه‌های زیادی وجود ندارند که برای شما یک قدم رو به جلو تلقی شوند، اما رئال مادرید باشگاه با ارزش و بزرگی است و می‌تواند مقصد خوبی برای آلابا باشد."

داوید آلابا در طول دوران حضورش در باواریا، موفق به فتح 26 جام شده است که شامل 9 بار قهرمانی بوندسلیگا و 2 بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. 

4416