دورتموند 2-0 یونیون برلین؛ امید زنبورها برای کسب سهمیه هنوز زنده است

دورتموند 2-0 یونیون برلین؛ امید زنبورها برای کسب سهمیه هنوز زنده است

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند به برد ارزشمندی برابر یونیو برلین دست پیدا کرد. 

به گزارش فوتبالی، از ادامه هفته سی ‌ام بوندسلیگا آلمان، دو تیم بروسیا دورتموند و یونیون برلین از ساعت 23 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند. زنبورها پیش از این بازی، با اینتراخت فرانکفورت رده چهارمی، 7 امتیاز فاصله داشتند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده، حتما باید در این دیدار پیروز می‌شدند. 

یونیون برلین در نیمه اول بازی را بهتر آغاز کرد، ولی در دقیقه 27 صحنه برخورد دروازه‌بان یونیون برلین با مارکو رویس توسط داور خطا پنالتی اعلام شد. ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و ضربه او توسط آندرئاس لوته مهار شد و در برگشت ضربه دوباره هالند از زیر دستانش رد شد و مارکو رویس، گل اول را به ثمر رساند. بعد از این گل، دورتموند شانس بیشتر کردن فاصله را داشت، اما نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند و نیمه اول با پیروزی 1-0 شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. 

در نیمه دوم بازی کمی متعادل تر دنبال شد. در 10 دقیقه پایانی دورتموند کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و اجازه پیش‌روی به مهمان را نمی‌داد. در دقیقه 88 نیز رافائل گریرو گل دوم و در واقع تیر خلاص را زد و  در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود دورتموند به پایان رسید. 

دورتموند با این پیروزی، فاصله‌اش را با فرانکفورت به 4 امتیاز کاهش داد. 

4416