اعلام ترکیب رئال مادرید و کادیز؛ زیدان و استفاده از هافبکی جدید

اعلام ترکیب رئال مادرید و کادیز؛ زیدان و استفاده از هافبکی جدید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و کادیز در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که رئال مادرید در این بازی به چه شکل عمل خواهد کرد. شاگردان زیدان در بازی قبلی خود مقابل ختافه متوقف شدند و به همین جهت دیگر جایی برای از دست دادن امتیاز در لالیگا ندارند و اگر می‌خواهند که به مقام قهرمانی در این رقابت ها برسند باید بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

به گزارش فوتبالی، کار برای زیدان در رئال مادرید بسیار سخت شده است چرا که او مصدومان زیادی در ترکیب تیمش دارد و همین مسئله دست او بسته است. زیدان اکنون از یک هافبک جدید که از آکادمی به تیم اصلی آورده استفاده کرده است و نام این هافبک آنتونیو بلانکو است. باید دید که عملکرد او در ترکیب رئال مادرید به چه شکل خواهد بود. مادریدی ها در آستانه‌ی بازی حساس مقابل چلسی قرار دارند و بازی های مهمی هم در لالیگا دارند و همین مسئله فشار را روی زیدان افزایش داده است.

ترکیب رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، ناچو، واران، میلیتائو، مارسلو، اودریوزولا، کاسمیرو، آنتونیو بلانکو، رودریگو، وینیسیوس جونیور، کریم بنزما.

ترکیب کادیز هم بدین گونه است: لدسما، ایزاک، لوپز، خیمنز، اسپینو، ماری، یانسون، خایرو، سالوی، روبن سوبرینو، آلوارو نگردو.

1470