میلان 1-2 ساسولو؛ روسونری برد را با شکست عوض کرد

میلان 1-2 ساسولو؛ روسونری برد را با شکست عوض کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آث میلان در برابر ساسولو شکست تلخی خورد.

به گزارش فوتبالی، از هفته دوم سری آ ایتالیا، دو تیم آث میلان و ساسولو از ساعت 21 در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. پیولی و شاگردانش برای تثبیت جایگاه دومی در جدول، نیاز به مبرمی به 3 امتیاز داشتند، اما از آن سمت، ساسولو در جایگاه هشتم قرار دارد و پیروزی و شکست، تغییری در جایگاه آن‌ها ایجاد نمی کند. 

در نیمه اول، روسونری بازی را بهتر آغاز کرد. در دقیقه 30 هاکان چالهان‌اوغلو هافبک ترک میلان، حساب کار را 1-0 به سود میزبان کرد. پس از این گل، ساسولو بازی را در دست گرفت و حتی در آخرین دقایق نیمه نیز شانس به تساوی کشاندن بازی را داشت، اما نتوانست از فرصت استفاده کنند تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به نفع میلان به پایان برسد. 

در نیمه دوم، ساسولو تیم برتر میدان بود و کاملا اختیار توپ و میدان را در اختیار داشت. بعد از گذشت 15 دقیقه از نیمه، شاگردان پیولی کمی جلو کشیدند و موقعیت گلزنی خوبی نیز داشتند، اما با بی دقتی مهاجمان آن را از دست دادند. سرانجام در دقیقه 76، جیاکامو راسپادوری بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 83 نیز راسپادوری گل دوم را زد تا کامبک روبرتو دی زربی تکمیل شود و ساسولو با پیروزی 1-2، صاحب 3 امتیاز بازی شود. 

4416