عکسی از هازارد که انتقاد برانگیز شد؛ کت‌وشلوار جدید برای مرد همیشه مصدوم!

عکسی از هازارد که انتقاد برانگیز شد؛ کت‌وشلوار جدید برای مرد همیشه مصدوم!

پایگاه خبری فوتبالی - کمپانی هوگو باس که در کار تولید محصولات پوشاک، عطر و این قبیل اجناس است، یکی از اسپانسر های باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود. این شرکت برای رونمایی از کت و شلوار های جدید خود از بازیکنان رئال مادرید، نظیر سرجیو راموس، ادن هازارد و تونی کروس استفاده کرده است و به آن ها کت و شلوار های جدید خود را اهدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، اما پوشیدن این لباس توسط ادن هازارد موجب انتقاد هواداران رئال مادرید از او در شبکه های اجتماعی شده است چرا که طرفداران رئال معتقدند که این بازیکن هیچ گونه کارایی برای باشگاه ندارد و فقط در حال استفاده از مزایا و امکانات باشگاه رئال مادرید است. هازارد در رئال مادرید انواع و اقسام مصدومیت ها را تجربه کرده و زمان بسیار زیادی را دور از میادین بوده است و اصلا به کار زیدان و رئال مادرید نیامده است.

هازارد که چندی پیش از لامبورگینی جدید خود رونمایی کرده بود اکنون کت و شلوار جدید اسپانسر باشگاه را هم دریافت کرده است تا همچنان در حال بهره بردن از مزایای حضور در باشگاه رئال مادرید باشد و همین مسئله انتقادات را علیه او برانگیخته است. باید دید که آیا هازارد یک روزی به درد رئال مادرید خواهد خورد یا او هم به سرنوشتی مشابه با گرت بیل دچار می‌شود.

1470