عکس؛ چهره آرام و سر به زیر رونالدو پیش از بازی با پارما

عکس؛ چهره آرام و سر به زیر رونالدو پیش از بازی با پارما

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در مدت اخیر انتقادات زیادی را متحمل شده است. رونالدو پس از پرتاب پیراهن خود در ورزشگاه پس از بازی مقابل جنوا، زیر تیغ تیز انتقادات و حملات مختلف قرار گرفته بود و اکنون مقابل پارما به دنبال این است تا دوباره خودش را نشان داده و منتقدان را به سکوت دعوت کند.

به گزارش فوتبالی، از تصاویری که از کریستیانو رونالدو منتشر شده است، مشخص است که او پیش از آغاز بازی و در راه رفتن به ورزشگاه، چهره‌ای آرام دارد و در حال نگاه کردن زمین است و به اصطلاح با حالتی سر به زیر راه رفته و به سمت ورزشگاه می‌رود. به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو در حال تمرکز روی بازی است و باید دید که عملکرد او در این بازی چگونه خواهد بود.

این بازی اولین بازی یووه پس از جنجال های فراوانی است که پیرامون قضیه‌ی سوپرلیگ اروپا به وجود آمد و اکنون عملکرد یوونتوس هم از این بابت زیر نظر خواهد بود. بیانکونری‌ها در پروژه سوپرلیگ به نوعی دچار شکست شدند.

یوونتوس در این فصل از سری آ باید به دنبال کسب سهمیه باشد چرا که از قهرمانی بسیار دور شده است و اصلا فصل قابل قبولی را پشت سر نگذاشته است.

1470