اعلام ترکیب یوونتوس و پارما/ رونالدو به دنبال انتقام؛ دیبالا هم آمد!

اعلام ترکیب یوونتوس و پارما/ رونالدو به دنبال انتقام؛ دیبالا هم آمد!

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و پارما در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که در این بازی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. این اولین بازی یوونتوس پس از جنجال های ایجاد شده پیرامون قضیه‌ی سوپرلیگ اروپاست و یووه یکی از پای ثابت های این تورنومنت بود اما در نهایت کمر سوپرلیگ شکسته شد!

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو برای بازی مقابل پارما در ترکیب تیمش حضور دارد و مطابق معمول به دنبال درخشش و خودنمایی خواهد بود چرا که در مدت اخیر انتقادات زیادی را متحمل شده است و اکنون زمان واکنش برای او فرارسیده است و باید دید که آیا از رونالدو یک واکنش محکم خواهیم دید یا باز هم عملکرد او بحث برانگیز شده و انتقادات علیه او بیشتر می‌شود.

پائولو دیبلا هم درون ترکیب یووه قرار گرفته است و آندره آ پیرلو به او بازی داده است تا این بازیکن در کنار رونالدو باشد. از طرفی بوفون هم درون دروازه بیانکونری‌ها قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که پیرلو می‌خواهد او را برای فینال کوپا ایتالیا آماده کند.

ترکیب یوونتوس بدین شرح است: بوفون، دانیلو، دی لیخت، بونوچی، الکس ساندرو، کوادرادو، بنتانکور، آرتور، مک کنی، دیبالا، کریستیانو رونالدو.

ترکیب پارما هم بدین گونه است: کولومبی، پتزیا، اوساریو، بنی، لورینی، کورتیچ، گراسی، گاستون، مان، پله، ژروینیو، 

1470