دو راهی بارسلونا برای تابستان آینده؛ نیمار یا هالند؟

دو راهی بارسلونا برای تابستان آینده؛ نیمار یا هالند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا در تابستان آینده حداقل به دنبال جذب یک ستاره است. البته اوضاع مالی بارسلونا چندان مناسب نیست و این باشگاه بدهی هایی دارد اما باید دید که خوان لاپورتا که چندی پیش رئیس باشگاه بارسلونا شد چگونه با این قضیه برخورد خواهد کرد و مسائل مالی را در بارسلونا چگونه حل و فصل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند بازیکنی است که اخیرا در دنیای فوتبال، نام و آوازه اش بسیار پیچیده است و نشان داده که بازیکن پر استعداد و توانمندی است. بسیاری معتقدند که او می‌تواند بهترین بازیکن کل دنیا در آینده شود. در واقع هالند دارای پتانسیل بالایی است و همین قضیه باعث شده تا او مشتری های زیادی در سطح اروپا داشته باشد و یکی از این مشتری ها باشگاه بارسلونا است.

به گفته‌ی مارکا، مسئله‌ای که برای بارسلونا وجود دارد این است که این باشگاه به نیمار هم علاقه دارد و به نوعی دوست دارد که نیمار به جمع آبی و اناری پوشان برگردد اما از نظر مالی حضور همزمان هالند و نیمار در بارسا غیر ممکن است چرا که اوضاع مالی باشگاه مناسب نیست. بارسا برای خرید یکی از این ستاره ها هم مشکلات زیادی را خواهد داشت چه رسد به هر دوی آن‌ها. بنابراین باید تنها یکی را انتخاب کند.

در نهایت باید ببینیم که چه اتفاقاتی پیرامون این قضیه رخ خواهد داد.

1470