جایزه عجیب و غریبی که به یوونتوس داده شد؛ خوک طلایی!

جایزه عجیب و غریبی که به یوونتوس داده شد؛ خوک طلایی!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه یوونتوس هفته‌ی بسیار بدشانسی را سپری کرده است. آن‌ها در پروژه سوپرلیگ به عنوان یکی از تیم های اصلی حاضر بودند و آندره آ آنیلی نایب رئیس این تورنومنت بود اما در نهایت این طرح به زمین خورد تا یوونتوس بدشانسی آورده باشد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا هم شانس و توفیق چندانی نداشت و خیلی زود از رقابت ها حذف شد. بیانکونری‌ها همچنین در سری آ هم تقریبا شانسی برای قهرمانی ندارند و قافیه را خیلی زود به تیم های رقیب باختند.

اکنون در یک اقدام طعنه آمیز، جایزه تاپیر طلایی یا به اصطلاح خوک طلایی به باشگاه یوونتوس داده شده است و در یک کامیون، این جایزه در ابعادی بزرگ تر از حد معمول مقابل باشگاه یووه فرستاده شده است.

این جایزه معمولا به افرادی که بدشانسی می‌آورند و یا در موقعیت های حساس به درستی عمل نمی‌کنند، داده می‌شود. به طور مثال آندره آ پیرلو پس از شکست 2 بر 0 مقابل بارسلونا در دور گروهی همین فصل از چمپیونزلیگ این جایزه را گرفته بود و البته ابعاد آن بسیار کوچک تر بود و برای یک نفر ساخته شده بود اما این بار، این جایزه طعنه آمیز برای کل یوونتوس ساخته شده است و ابعاد بزرگ تری دارد.

1470