اوضاع آشفته رئال مادرید؛ هافبک این تیم کرونا گرفت

اوضاع آشفته رئال مادرید؛ هافبک این تیم کرونا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که رئال مادرید اصلا شرایط خوبی را از نظر مهره و داشتن بازیکنان کلیدی و در دسترس بودن آن‌ها ندارد چرا که به تازگی تست کرونای فدریکو والورده هم مثبت اعلام شده است و بدین ترتیب این بازیکن، دیدار های حساس رئال مادرید در لالیگا و بازی های بسیار مهم لوس بلانکوس را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، زیدان یکی از بدشانس ترین فصل های خود در رئال مادرید را سپری می‌کند چرا که بیشتر مهره هایش را به دلیل مصدومیت، کرونا یا محرومیت برای بازی های حساس از دست داده است. اکنون فدریکو والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید که در این مقطع می‌توانست به کمک تیم بیاید و در بازی های حساس مقابل چلسی و بازی های لالیگایی کمک حال زیدان باشد، به بیماری کرونا مبتلا شده است و تست او مثبت از آب در آمده است تا از دسترس مربی فرانسوی خارج شود.

باید دید که زیدان چگونه از پس این بحران ها بر خواهد آمد. او با دستانی خالی تیمش را تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش آورده است و در لالیگا هم همچنان شانس قهرمانی دارد اما به نظر می‌رسد که مصدومیت و کرونای بازیکنان او تمامی ندارد.

1470