در تعریف از دونده پرسپولیس، برای امیری پست مهم نیست

در تعریف از دونده پرسپولیس، برای امیری پست مهم نیست

پایگاه خبری فوتبالی- وحید امیری که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پست غیرتخصصی به میدان می رود توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه سعید آقایی مدافع چپ تخصصی قرمزها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از همراهی کاروان پرسپولیس در دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باز ماند، کادر فنی پرسپولیس ستاره شماره 19 این تیم را به عنوان جانشین این بازیکن انتخاب کرد تا شاهد حضور وحید امیری در یک پست غیرتخصصی باشیم.

امیری که در پرسپولیس یک بازیکن هجومی است و پیش از این در پست های مهاجم و یا وینگر برای قرمزها به میدان می رفت در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس هم نشان داده است که همچنان میل به بازی تهاجمی بالایی دارد، او طی سه بازی گذشته قرمزها در لیگ قهرمانان آسیا در کنار مهدی ترابی زوج تهاجمی خوبی تشکیل داده و قدرت نفوذی سمت چپ این تیم  به شکلی بوده که اجازه خودنمایی و پیش روی به رقبا نیز کمتر فراهم شده است.

امیری که در بازی مقابل الوحده یک استارت 70 متری زد و خود را برای گلزنی به محوطه جریمه این تیم رساند در دیدار برابر گوا هم یک موقعیت ایده آل گلزنی را با پیش روی تا شش قدم حریف داشت که در لحظه آخر دروازه بان گوا مانع از شکل گیری گلش شد، امیری این موقعیت را روی همکاری با ترابی و پاس زیبایی که این بازیکن به او داد به دست آورد اما با بدشانسی این بازیکن تبدیل به گل بعدی پرسپولیس نشد.

حالا با اعتماد به نفسی که وحید در پست جدیدش به نمایش گذاشته، توانسته خیال کادر فنی را بابت منطقه چپ خط دفاعی تا حدود بسیار زیادی راحت کند.

7655