فرار بازیکنان شالکه از هواداران؛ نزدیک بود به خاطر سقوط، کتک بخورند!

فرار بازیکنان شالکه از هواداران؛ نزدیک بود به خاطر سقوط، کتک بخورند!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ریشه دار و تاریخی شالکه به لیگ دسته دوی آلمان سقوط کرد. شکست آنها مقابل آرمینیا بیله فلد به این معنی بود که خیلی زودتر از حد انتظارات مسابقات را ترک کردند تا هوادارانشان عصبانی شوند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا ویدیویی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است که ده ها هوادار شالکه در تعقیب بازیکنان هستند تا آنها را به بهانه "بی غیرتی" و "بی تعصبی" کتک بزنند. در این ویدیوها چهره بازیکنانی که فرار می کنند، مشخص نیست اما آنها تا جایی که جان دارند مجبور به دویدن هستند چرا که به نظر می رسد هواداران شالکه با صدای دادها و فریادهایشان به حدی عصبانی و خشمگین هستند که نمی خواهند به آنها امان بدهند هر چند که فعلا از سرنوشت بازیکنان فرار کننده اطلاعی وجود ندارد!

شالکه حالا باید دوباره در فصل آینده تلاش کند تا از بوندسلیگای 2 به سطح اول فوتبال آلمان برگردد اما در هر صورت فصل ضعیف این تیم هوادارانشان را به شدت عصبانی کرده است و حاضر نیستند که بازیکنان تیمشان را ببخشند. شالکه در این فصل از 30 بازی خود فقط دو تا را برد و 13 امتیاز کسب کرد که نتایج این تیم کاملا فاجعه بار است چرا که به طور مثال از تیم هفدهم جدول 13 امتیاز کمتر کسب کرده اند یعنی نصف امتیازات تیم های کلن و هرتابرلین را گرفته اند!

4125